Zakres prac serwisowych obejmuje:
- pomiar i regulacja ciśnienia freonu - uzupełnienie
- gruntowe czyszczenie parownika
- gruntowe czyszczenie skraplacza
- czyszczenie filtrów
- pomiar sprawności elektrycznej
- pomiar wydajności chłodniczej
- smarowanie podzespołów głównych
- sprawdzanie szczelności układu - strona ssąca
- sprawdzanie szczelności układu - strona tłoczna
- sprawdzanie szczelności trasy ewakuacji kondensatu
- test pracy urządzenia - pomiary temperatury
- uszczelnienie teflonem łączeń instalacyjnych
- regulacja i korekta regulatora
- drobne naprawy
Proponujemy zawarcie stałej umowy serwisowej, co pozwoli zminimalizować koszty obsługi, a także zapewni państwu szybką reakcję w przypadku awarii klimatyzacji.
Zalety wynikające z podpisania umowy serwisowej:
- Regularna opieka - dzięki okresowym przeglądom, testom i kontrolom zapobiega ona problemom ze sprzętem i podwyższa efektywność jego pracy
- Prowadzenie historii serwisu - sporządzanie protokołów z napraw, konserwacji i instalacji - co ułatwia określenie przyczyn problemów z urządzeniami i minimalizuje czas potrzebny na przywrócenie mu pełnej sprawności
- Szybki serwis - niezwłocznie po zgłoszeniu na miejsce usterki wysyłany zostaje serwisant i przeprowadza kompleksową naprawę (do 12h lub 24h od momentu zgłoszenia w zależności od ustaleń w umowie)
- Krótki czas napraw
- Troska o użytkowników klimatyzacji - zapobieganie chorobom i dolegliwościom wywołanym przez drobnoustroje rozwijające się w systemach klimatyzacji, poprzez zastosowanie środków bakteriobójczych
- Serwis na wysokim poziomie - zastosowanie najnowszych osiągnięć
- Zmniejszenie kosztów napraw i konserwacji
- Szybka dostępność materiałów eksploatacyjnych
W przypadku awarii przystąpienie do naprawy uszkodzonych urządzeń nastąpi:
w ciągu 24 godzin
w przypadku awarii nie zagrażającej normalnemu funkcjonowaniu,
w ciągu 12 godzin
w przypadku awarii zagrażającej normalnemu funkcjonowaniu ( awarie urządzeń w pomieszczeniach z serwerem, UPS, na salach sprzedaży itp.)
Telefony naszego serwisu czynne są przez całą dobę. W przypadku kiedy naprawa sprzętu w miejscu instalacji jest niemożliwa i wymagana jest konieczność transportu jednostki w celu skorzystania ze specjalistycznych urządzeń naprawczych, koszt transportu ponosi serwis.
Telefony stacjonarne czynne w godzinach 8-17 oraz w soboty w godzinach 9-14.